Συνάντηση Γονέων - Διδασκόντων - Διεύθυνσης 2024
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Προτύπου ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων προσκαλεί τους γονείς και τους κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου σε συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης, σύμφωνα την ΥΑ79942/ΓΔ4/2019-αρ.30-παρ.4 και την πράξη 10/2024 του ΣΔ, με το παρακάτω πρόγραμμα:
Για τους γονείς-κηδεμόνες μαθητών Α΄ Λυκείου:
Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 18:30 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Σχολείου, Κωνσταντινουπόλεως 255, 13562, Άγιοι Ανάργυροι.
Για τους γονείς-κηδεμόνες μαθητών Β΄ και Γ΄ Λυκείου:
Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 20:00 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Σχολείου, Κωνσταντινουπόλεως 255, 13562, Άγιοι Ανάργυροι.
Στη συνάντηση θα παραβρεθεί και το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Η παρουσία σας είναι απαραίτητη για τη γνωριμία με τους διδάσκοντες στο σχολείο, καθώς και για να υποβάλλετε τις ερωτήσεις σας και να ενημερωθείτε για θέματα λειτουργίας του σχολείου.
Για την πρόσβαση στο σχολείο: Πρόσβαση στο Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων
Για το Σύλλογο Διδασκόντων,
Ο Διευθυντής
Σωτήριος Δ. Χασάπης.
Συμπληρώστε, εφόσον το επιθυμείτε για την καλύτερη οργάνωση της συζήτησης τα ερωτήματά σας: φόρμα καταγραφής ερωτημάτων/προτάσεων
- Εμφανίσεις: 613
Συνεργασία σε έρευνα του ΕΚΠΑ «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ανθρωπιστικές Επιστήμες στο σχολείο: Λογοτεχνία, Δημιουργική Γραφή, Slam Poetry και Περιβάλλον»
Ερευνητικό έργο «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ανθρωπιστικές Επιστήμες στο σχολείο: Λογοτεχνία, Δημιουργική Γραφή, Slam Poetry και Περιβάλλον»
Βασική ιδέα και πρόθεση του τρέχοντος ερευνητικού έργου που επιτελείται από το Εργαστήριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ με θέμα «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ανθρωπιστικές Επιστήμες στο σχολείο: Λογοτεχνία, Δημιουργική Γραφή, Slam Poetry και Περιβάλλον» είναι η διερεύνηση της πρόσθετης μαθησιακής αξίας και της δυναμικής που μπορεί να προκύψει από διδακτικούς σχεδιασμούς που προωθούν τη δημιουργική συνέργεια ανάμεσα σε περισσότερα από ένα διδακτικά αντικείμενα και πεδία, και πιο συγκεκριμένα ανάμεσα στη Λογοτεχνική και την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Η έρευνα εστιάζει στην ενσωμάτωση της slam poetry στη δημιουργική γραφή ως μαθησιακή διαδικασία τόσο σε επίπεδο συγγραφής όσο και σε επίπεδο εκτέλεσης (εκφραστική απαγγελία) με αφετηρία έμπνευσης, θέμα και προβληματική τη σύγχρονη περιβαλλοντική πραγματικότητα. Ανάμεσα στους στόχους είναι να διερευνηθεί αν η ποίηση και ειδικότερα η slam poetry μπορεί να αξιοποιηθεί ως εργαλείο στην εκπαίδευση για την ανάπτυξη σύνθετου περιβαλλοντικού γραμματισμού, όπως προβληματισμού, ελεύθερης προσωπικής έκφρασης ιδεών, αντίληψης και ενσυναίσθησης των μαθητών γύρω από τα σύγχρονα περιβαλλοντικά ζητήματα στην Ανθρωπόκαινη εποχή και ανάπτυξη της ενεργού συμμετοχή και δράσης τους για την επίτευξη αλλαγών με άξονα την αειφορία, καλλιεργώντας παράλληλα και τον λογοτεχνικό γραμματισμό. Η προτεινόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση/έρευνα προσανατολίζεται να αξιοποιήσει και χτίσει πάνω στην λογοτεχνική-ποιητική παραγωγή σκέψης και δημιουργίας των μαθητών, εμπλέκοντάς τους μέσω αυτής με τρόπο ενεργητικό και βιωματικό στη μάθηση και στην κοινωνική αλληλεπίδραση-συμπερίληψη και ενδυναμώνοντας παράλληλα τη φωνή τους απέναντι στα σύγχρονα κοινωνικο-περιβαλλοντικά ζητήματα.
Η πρώτη φάση της εκπαιδευτικής παρέμβασης ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2023 και ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2024. Συμμετείχαν τα εξής σχολεία:
- Πρότυπο Σχολείο Αγίων Αναργύρων (6 τμήματα Α’ και Β’ Λυκείου, 170 μαθητές και 5 εκπαιδευτικοί). Εκπαιδευτικοί: Αλέξανδρος Μάλλιος, Κατερίνα Φωτίου, Γκλόρια Βιολάρη, Μαρία Φιλντίση, Κατερίνα Κανέλλου
- 1ο Γενικό Λύκειο Ραφήνας (15 μαθητές Α’ και Β’ Λυκείου και 1 εκπαιδευτικός). Εκπαιδευτικός: Κάντια Βαρέλα
- Πειραματικό Γυμνάσιο Χανίων (Όμιλος δημιουργικής γραφής & ρητορικής τέχνης, 20 μαθητές και 1 εκπαιδευτικός). Εκπαιδευτικός: Ελένη Φουντά
Τα σχολεία αυτά αποτέλεσαν τα ιδρυτικά μέλη ενός σχολικού Δικτύου με την επιστημονική καθοδήγηση και αρωγή του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Σύντομη περιγραφή της παρέμβασης: Οι μαθητές κάθε σχολείου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς δημιούργησαν slam ποιήματα στο μάθημα της Λογοτεχνίας με την καθοδήγηση της Δρ. Ευαγγελίας Αραβανή (Σύμβουλος Καθηγήτρια «Δημιουργική Γραφή» στο Ε.Α.Π.) και της Καθηγήτριας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ Μαρίας Δασκολιά, στο πλαίσιο αρχών της slam poetry για την ανάδειξη και έκφραση προσωπικών προβληματισμών τους γύρω από τη σύγχρονη κοινωνικο-περιβαλλοντική πραγματικότητα. Πιο συγκεκριμένα, slam σημαίνει η «ομιλούσα λέξη», ο «στίχος που εκφέρεται επί σκηνής». Πρόκειται για ένα νέο είδος ποίησης, που «κατεβάζει» την ποίηση σε ένα άλλο κοινό, τη βγάζει από τη σκηνή της υψηλής τέχνης και τη μεταφέρει στον δρόμο και στα καφενεία, σε αίθουσες συναυλιών και νεανικά στέκια. Δεν πρόκειται για αυτοσχέδια ποιήματα, αλλά έχει ως στόχο να αιφνιδιάσει, να «ταρακουνήσει» εκείνον που το ακούει και το «βλέπει». Έτσι, οι ποιητές slammers/ μαθητές έγραψαν ποιήματα και στη συνέχεια τα παρουσίασαν ζωντανά, χρησιμοποιώντας στοιχεία περφόρμανς μπροστά σε κοινό, δηλαδή το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού κάθε σχολείου στο πλαίσιο ενός εσωτερικού διαγωνισμού.
Τα ποιήματα παρουσιάστηκαν προφορικά (όχι γραπτά) και ήταν πρωτότυπα. Είχε τεθεί το χρονικό όριο των 3 λεπτών στους μαθητές να παρουσιάσουν το ποίημά τους και ο στόχος ήταν να συνδυάσουν την ποιητική με την εκτελεστική τέχνη για να κερδίσουν το κοινό και να το ευαισθητοποιήσουν σχετικά με τα περιβαλλοντικά προβλήματα.
Η εκπαιδευτική παρέμβαση ακολούθησε τέσσερις φάσεις: (α) την εξοικείωση και ενημέρωση των εκπαιδευτικών γύρω από το project και τον από κοινού σχεδιασμό των δραστηριοτήτων που έκαναν με τους μαθητές τους, (β) τη διδακτική προετοιμασία των μαθητών με βάση τις σχεδιασμένες δραστηριότητες και τους στόχους του project, (γ) τη δημιουργική παραγωγή των slam ποιημάτων από τους μαθητές και (δ) τη συμμετοχή των ομάδων μαθητών σε σχετική διαγωνιστική εκδήλωση για την παρουσίαση των ποιημάτων τους.
Τέλος, τα πρώτα αποτελέσματα της εν εξελίξει έρευνας παρουσιάστηκαν σε δύο Συνέδρια. Συγκεκριμένα:
- 23rd European Conference on Literacy "Literacy for All: New Challenges, New Perspectives". Hellenic Association for Language and Literacy and Federation of European Literacy Associations. 24-26/06.2024. Chania, Crete, Greece.
- 6ο Διεθνές Συνέδριο Δημιουργικής Γραφής. Διιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δημιουργική Γραφή», Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. 05-08/09/2024. Κοζάνη.
2023-24, δράσεις, κοινωνικές δράσεις, συνεργασίες, Δημοσιεύσεις, δράσεις μαθητών, έρευνα
- Εμφανίσεις: 182
Οργάνωση και Διεξαγωγή των Επαναληπτικών Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων για τους υποψηφίους ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2024.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
-------
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ,
ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ Α’
-------
Ταχ. Δ/νση: Ανδρέα Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 Μαρούσι
Ιστοσελίδα: http://www.minedu.gov.gr/
Πληροφορίες: Μ. Ζαμπέλη, Ρ. Τσακαλάκη,
Ε. Σταματοπούλου, K. Καραπρώιμου
Τηλ.: 210-3442690, 2699, 2689, 2703
Μαρούσι, 10 - 9 - 2024
Αρ.Πρωτ. Βαθμός Προτερ.
Φ.251/ 102712 /A5
ΠΡΟΣ:
1) Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης
2) Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
3) Πρόεδρο Β.Κ. Ειδικών Μαθημάτων (δια της
Διεύθυνσης Δ.Ε. Α’ Αθήνας)
4) Διευθυντές 9ου ΓΕΛ Αθήνας (Δ.Δ.Ε. Α’ Αθήνας)
και 2ου ΓΕΛ Νεάπολης Θεσσαλονίκης (Δ.Δ.Ε.
Δυτικής Θεσσαλονίκης)
5) Όλα τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια (δια
των Διευθύνσεων Δ.Ε.)
6) ΕΛ.ΤΑ. (όπως πίνακας αποδεκτών)
ΘΕΜΑ: Οργάνωση και Διεξαγωγή των Επαναληπτικών Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων για τους υποψηφίους ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2024.
Α. Πρόγραμμα
Οι Εξετάσεις των Ειδικών και Μουσικών Μαθημάτων για τους υποψηφίους των Επαναληπτικών
Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα διεξαχθούν από 13-9-2024 έως 21-9-2024
σε πρόγραμμα που έχει καθορισθεί με τη με αριθμ.πρωτ.Φ.253.2/82803/Α5/18-7-2024 Υπουργική Απόφαση
(ΑΔΑ:6Ε7346ΝΚΠΔ-3ΓΩ) ως ακολούθως:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ & ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2024 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ
ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13-9-2024 ΑΓΓΛΙΚΑ 16:00 μ.μ
ΣΑΒΒΑΤΟ 14-9-2024 ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑ 16:00 μ.μ.
ΔΕΥΤΕΡΑ 16-9-2024 ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ 16:00 μ.μ.
ΤΡΙΤΗ 17-9-2024 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 16.00 μ.μ.
ΤΕΤΑΡΤΗ 18-9-2024 ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ 13:30 μ.μ.
ΠΕΜΠΤΗ 19-9-2024 ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 13:30 μ.μ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20-9-2024 ΓΑΛΛΙΚΑ 16:00 μ.μ.
ΣΑΒΒΑΤΟ 21-9-2024 ΙΣΠΑΝΙΚΑ
ΙΤΑΛΙΚΑ
12:00 μ.μ
16:00 μ.μ.
Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την
έναρξη των εξετάσεων.
Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:
- των ξένων γλωσσών είναι τρεις (3) ώρες,
- των Σχεδίων (Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι έξι (6) ώρες,
- για το μουσικό μάθημα «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» η εξέταση συνολικά έχει διάρκεια τρεις (3)
ώρες και τριάντα (30΄) λεπτά.
- για το μουσικό μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία», η εξέταση της φωνητικής ή οργανικής μουσικής
διαρκεί 4΄ με 6΄ λεπτά για κάθε υποψήφιο.
Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν μαζί τους υποχρεωτικά το δελτίο εξεταζομένου και κατά προτίμηση και
την αστυνομική τους ταυτότητα ή το διαβατήριο.
Β. Εξεταστικά Κέντρα Ειδικών Μαθημάτων
1) Εξεταστικά Κέντρα Ειδικών Μαθημάτων ορίζονται σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα, στην
Αττική, ως Εξεταστικό Κέντρο Ειδικών Μαθημάτων, ορίζεται το 9ο ΓΕΛ Αθηνών της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας
(Τρώων 2, Τ.Κ. 11851, Θησείο, τηλ. 210-3464680) και στη Θεσσαλονίκη, ως Εξεταστικό Κέντρο Ειδικών
Μαθημάτων, ορίζεται το 2ο ΓΕΛ Νεάπολης της Διεύθυνσης Δ.Ε. Δυτ. Θεσσαλονίκης (Περιοχή Στρ. Στρεμπενιώτη,
Τ.Κ. 56728, Νεάπολη Θεσσαλονίκης, τηλ. 2310-607521).
2) Η κατανομή των υποψηφίων στα δύο εξεταστικά κέντρα Ειδικών Μαθημάτων έχει ως ακολούθως:
i) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές
Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σε ΕΕΔΔΕ των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπαίδευσης Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου, Βορείου
Αιγαίου, Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας, Ιονίου και Αττικής θα εξεταστούν στο Ε.Κ. Ειδικών
Μαθημάτων της Αττικής, για όλα τα ειδικά μαθήματα εκτός των μουσικών μαθημάτων.
ii) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές
Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σε ΕΕΔΔΕ των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπαίδευσης Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτικής
Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης θα εξεταστούν στο Ε.Κ. Ειδικών
Μαθημάτων της Θεσσαλονίκης, για όλα τα ειδικά μαθήματα εκτός των μουσικών μαθημάτων.
3) Όλοι οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Επαναληπτικών
Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2024, για τα Ειδικά μαθήματα εκτός των μουσικών μαθημάτων,
θα εξεταστούν στο 50ο Γυμνάσιο Αθηνών της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας (Χατζηαποστόλου 74-76 και Δόρδου,
Τ.Κ. 10443, Αθήνα, τηλ. 210-5136686).
Σας παρακαλούμε με ευθύνη των Διευθυντών Δ.Ε. και των Διευθυντών των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ να
ενημερωθούν οι υποψήφιοι που παραπέμπονται στις επαναληπτικές εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων.
Παρακαλούνται επίσης οι Διευθυντές Δ.Ε. να αποστείλουν απευθείας στο κτηριακό συγκρότημα 50ο
Γυμνάσιο Αθηνών της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας (Χατζηαποστόλου 74-76 και Δόρδου, Τ.Κ. 10443, Αθήνα, τηλ.
210-5136686) αντίγραφα των δικαιολογητικών των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
που θα εξεταστούν στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις Ειδικών Μαθημάτων.
Γ. Εξεταστικά Κέντρα Μουσικών Μαθημάτων
1) Εξεταστικό κέντρο για το μουσικό μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» ορίζεται στην Αττική,
το Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης της Διεύθυνσης Δ.Ε. Ανατ. Αττικής (Θέση Μαρίζα-Παλλήνη, Τ.Κ. 15351 Παλλήνη
τηλ. 210-6668547 και 210-6668794), στο οποίο θα εξεταστούν όλοι οι υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
2) Για το μουσικό μάθημα «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία», οι εξετάσεις για όλους τους
υποψηφίους ΓΕΛ και ΕΠΑΛ συμπεριλαμβανομένων και όλων των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, θα διενεργηθούν στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και
Αθλητισμού, οδός Ανδρέα Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180 Μαρούσι.
Σας παρακαλούμε με ευθύνη των Διευθυντών Δ.Ε. και των Διευθυντών των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ να
ενημερωθούν οι υποψήφιοι που παραπέμπονται στις επαναληπτικές εξετάσεις των μουσικών μαθημάτων.
Επίσης παρακαλούνται οι Διευθυντές Δ.Ε. να αποστείλουν απευθείας στο Υπουργείο Παιδείας,
Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., (Ανδρέα
Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180, Μαρούσι) αντίγραφα των δικαιολογητικών των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες που θα εξεταστούν στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις του μουσικού μαθήματος
«Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία».
Δ. Για τον Πρόεδρο του Βαθμολογικού Κέντρου (Β.Κ.) Ειδικών Μαθημάτων
Το Βαθμολογικό Κέντρο παραλαμβάνει από την υπηρεσία μας αναλυτικό κατάλογο με τους υποψηφίους
με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά εξεταζόμενο Ειδικό Μάθημα, που θα εξεταστούν προφορικά
στο Β.Κ. και οι οποίοι αναμένεται να είναι ελάχιστοι σε όλα τα μαθήματα.
Η επιτροπή του Β.Κ. μπορεί να επικοινωνεί απευθείας με το κέντρο εκπομπής του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., κατά τις
ώρες των εξετάσεων, στα τηλέφωνα 2103442605, 2103442593 και 2103442612.
Ε. Για τους Προέδρους των Επιτροπών Εξεταστικών Κέντρων των Ειδικών Μαθημάτων
Οι χειριστές του συστήματος ΣΑΜ θα πρέπει να βρίσκονται στη θέση τους και να έχουν θέσει εγκαίρως
το σύστημα σε λειτουργία. Τις ημέρες των εξετάσεων το σύστημα ΣΑΜ θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία δύο
(2) ώρες πριν από την ώρα έναρξης εξέτασης κάθε Ειδικού Μαθήματος ώστε να γίνονται καθημερινά
δοκιμαστικές εκπομπές και να λαμβάνονται κανονικά τα θέματα ακριβώς στην ώρα έναρξης εξέτασης. Τα
Εξεταστικά Κέντρα θα επικοινωνούν απευθείας με το κέντρο εκπομπής του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στα τηλέφωνα
2103442605, 2103442593 και 2103442612 κατά τις ώρες των εξετάσεων.
Τα αυτοκόλλητα αριθμητήρια έχουν ήδη αποσταλεί από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης Πληροφοριακών
Συστημάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προς τα Εξεταστικά Κέντρα και είναι τρία (3) για κάθε μάθημα υποψηφίου. Εάν
παρουσιαστεί ανάγκη για επιπλέον αυτοκόλλητα αριθμητήρια, τότε αυτά συμπληρώνονται από την Επιτροπή
του Εξεταστικού Κέντρου. Το πρώτο αυτοκόλλητο που είναι ονομαστικό και αναγράφει το επώνυμο, το όνομα,
το πατρώνυμο, το μητρώνυμο, το Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης και τον κωδικό αριθμό υποψηφίου, θα
επικολληθεί στην εσωτερική πλευρά του αποκόμματος του τετραδίου και στη θέση Ατομικά στοιχεία
υποψηφίου. Τα στοιχεία αυτά αντιγράφει ο υποψήφιος στην εσωτερική άνω δεξιά πλευρά του εξωφύλλου –
στέλεχος του τετραδίου του. Τα δύο άλλα αυτοκόλλητα που είναι ίδια μεταξύ τους και αναγράφουν τον κωδικό
της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τον κωδικό ΓΕΛ-ΕΠΑΛ κατάθεσης Αίτησης, το λεκτικό του
σχολείου, το λεκτικό του μαθήματος και τον αύξοντα αριθμό τετραδίου, θα επικολληθούν στην εξωτερική
πλευρά του εξωφύλλου και στις δύο θέσεις ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΕΤΡΑΔΙΟΥ.
Σε περίπτωση που σε κάποιο Εξεταστικό Κέντρο για οποιονδήποτε λόγο δεν υπάρχει το ατομικό
αυτοκόλλητο του υποψηφίου, ενώ θα έπρεπε, τότε χρησιμοποιείται λευκό αυτοκόλλητο, όπου αναγράφονται τα
στοιχεία όπως θα υποδειχθούν μετά από επικοινωνία με τη Διεύθυνση Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων
του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.. Σε περίπτωση, επίσης, όπου κατά τον έλεγχο των ατομικών στοιχείων των υποψηφίων
διαπιστωθούν διαφορές στις ονομαστικές καταστάσεις – αυτοκόλλητα και στα στοιχεία ταυτότητας του
υποψηφίου, τότε διορθώνονται με κόκκινο οι ονομαστικές καταστάσεις – αυτοκόλλητα, ώστε να συμφωνούν με
την ταυτότητα του υποψηφίου, συντάσσεται πρακτικό και στη συνέχεια ενημερώνεται η Διεύθυνση Ανάπτυξης
Πληροφοριακών Συστημάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.. Στις ονομαστικές καταστάσεις των υποψηφίων των Εξεταστικών
Κέντρων οι απόντες δεν διαγράφονται, αλλά σημειώνεται δίπλα από τους επιτηρητές η λέξη ΑΠΩΝ και
δημιουργείται απουσιολόγιο (απόκομμα τετραδίου) στο οποίο θα έχουν επικολληθεί 2 αυτοκόλλητα (1 στα
ατομικά στοιχεία και 1 στη θέση ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΕΤΡΑΔΙΟΥ).
Επίσης έχουν ήδη αποσταλεί προς τα Εξεταστικά Κέντρα και το Βαθμολογικό Κέντρο καταστάσεις με τους
αναμενόμενους υποψηφίους ανά μάθημα, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν ως παρουσιολόγια.
Η κατανομή των υποψηφίων στις αίθουσες θα γίνει για κάθε μάθημα με αλφαβητική σειρά. Ο έλεγχος
της ταυτότητας των υποψηφίων θα γίνεται υποχρεωτικά από το Δελτίο Εξεταζομένου και κατά προτίμηση και
από το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριο.
Το πακετάρισμα των γραπτών θα γίνει σε ένα (1) δέμα για όλα τα γραπτά των υποψηφίων των
Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ ανεξαρτήτως Λυκείου προέλευσης.
Η διακίνηση των γραπτών δοκιμίων από το Εξεταστικό κέντρο της Θεσσαλονίκης προς το Βαθμολογικό
Κέντρο θα γίνει με την υπηρεσία ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ των ΕΛΤΑ, ενώ από το Εξεταστικό Κέντρο της Αττικής προς το
Βαθμολογικό Κέντρο θα γίνει με συνοδεία αστυνομικού.
Για την οργάνωση των εξετάσεων των μουσικών μαθημάτων «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία»
και «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» έχει αποσταλεί ξεχωριστή εγκύκλιος.
Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΤΡΟΥ
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ:
1. ΕΛΤΑ ΑΕ, Απελλού 1 τκ 101 88, ΑΘΗΝΑ (υπόψη Προέδρου Δ.Σ. κ. Μπεναρδούτ Δανιήλ)
2. ΕΛΤΑ ΑΕ, Απελλού 1 τκ 101 88, ΑΘΗΝΑ (υπόψη Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Σκλήκα Γρηγόρη)
3. Γενικό Διευθυντή Λειτουργιών Παραγωγής Απελλού 1 Τ.Κ 101 88 – Αθήνα (υπόψη κ. Δάνδολου Σάββα)
4. ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε. Λεωφ. Μεσογείων 395 , ΤΚ. 15343, Αγ. Παρασκευή , (υπόψη Προέδρου κ. Σκλήκα Γρηγόρη)
5. ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε. Λεωφ. Μεσογείων 395 , ΤΚ. 15343, Αγ. Παρασκευή , (υπόψη Αναπληρωτή Διευθύνοντα Συμβούλου κ.
Αγοράνου Γεράσιμου)
6. Διευθυντή Marketing και Πωλήσεων Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Α.Ε. , Λεωφ. Μεσογείων 395 , ΤΚ. 15343, Αγ. Παρασκευή (υπόψη κ.
Καλτσή Βασίλη)
7. Διευθυντή Παραγωγικής Λειτουργίας & Υποδομών - Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Α.Ε., Λεωφ. Μεσογείων 395 , ΤΚ. 15343, Αγ. Παρασκευή
(υπόψη κ. Λιβανίδη Κώστα)
Εσωτερική Διανομή:
1) Γενική Διεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων
2) Διεύθυνση Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων
3) Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων, Τμήματα Α΄ και Β’
2024, πανελλαδικές, επαναληπτικές
- Εμφανίσεις: 64
Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2024-25
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
-----
Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκου Πιερρακάκη
για την έναρξη της σχολικής χρονιάς
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Φιλοδοξούμε η νέα σχολική χρονιά να αποτελέσει την απαρχή μεγάλων αλλαγών. Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» για την ανακαίνιση σχολικών υποδομών σε όλη τη χώρα θα αναβαθμίσει τα σχολεία.
Το πρώτο κουδούνι φέρνει μαζί του 10.000 νέους μόνιμους εκπαιδευτικούς και αλλαγές στο περιεχόμενο των μαθημάτων με στόχο την απελευθέρωση της φαντασίας και την ενίσχυση της κριτικής και αλγοριθμικής σκέψης.
Αξιοποιούμε την τεχνολογία σε εκείνες τις πτυχές της εκπαιδευτικής διαδικασίας που παράγει προστιθέμενη αξία και επενδύουμε στις «δράσεις ενεργού πολίτη» και την ενίσχυση του επαγγελματικού προσανατολισμού.
Τα σχολεία αποκτούν νέο κανονισμό λειτουργίας με δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις για τους μαθητές και τις μαθήτριες. Το «κινητό στην τσάντα» δεν είναι ένα σύνθημα, αλλά αναγκαιότητα και είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε και τη δική σας υποστήριξη σε αυτό.
Η εφαρμογή e-Parents αποτελεί ήδη εργαλείο ενημέρωσης για τις βαθμολογίες των παιδιών και τις ανακοινώσεις του σχολείου. Με την προσθήκη νέων λειτουργιών, σύντομα θα εξελιχθεί σε κανάλι πλήρους και άμεσης επικοινωνίας με τη σχολική μονάδα.
Θα ήθελα, επίσης, να σταθώ στην αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού. Έχουμε εξοπλίσει τα σχολεία με εργαλεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του bullying. Η πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr λειτουργεί με στόχο την καταπολέμηση του εκφοβισμού, ενώ περισσότεροι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί σκύβουν πάνω από το πρόβλημα.
Όλες οι αλλαγές είναι διαθέσιμες στην παρακάτω διεύθυνση και μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά γι’ αυτές: https://www.minedu.gov.gr/news/59225-29-08-24-11-allages-sta-sxoleia-gia-to- 2024-2025.
Οι πόρτες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είναι πάντα ανοικτές για οτιδήποτε αφορά στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ελπίζουμε σε μια καλή συνεργασία και για το νέο διδακτικό έτος.
Καλή σχολική χρονιά, με υγεία και δημιουργικότητα!
O ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ
- Εμφανίσεις: 56
Περισσότερα Άρθρα...
- Αποτελέσματα εξετάσεων για την πλήρωση μίας θέσης στη Β΄ λυκείου 2024-25
- Αποτελέσματα εξετάσεων για την πλήρωση μίας θέσης στη Γ΄ λυκείου 2024-25
- Πλήρωση μίας θέσης στη Β΄λυκείου του Προτύπου ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων για το σχολικό έτος 2024-25
- ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024
- Η πρώτη της Ιατρικής Αθηνών στις πανελλαδικές 2024 στη δημόσια τηλεόραση.
Σελίδα 5 από 127