• 1.jpg
  • 1.png
  • 2.jpg
  • 2.png
  • 3.jpg
  • 3.png
  • 4.jpg
  • 4.png
  • 5.jpg
  • 5.png
  • 6.jpg
  • 6.png
  • 7.jpg
  • 7.png
  • 8.jpg
  • 8.png
  • 9.jpg
  • 9.png
  • 10.jpg
  • 10.png
  • 11.jpg
  • 11.png
  • 12.jpg
  • 12.png
  • 13.jpg
  • 13.png
  • 14.jpg
  • 14.png
  • 15.jpg
  • 15.png
  • 16.jpg
  • 16.png
  • 17.jpg
  • 17.png
  • 18.jpg
  • 18.png
  • 19.jpg
  • 19.png
  • 20.jpg
  • 20.png

Συνεργατική Δειγματική Διδασκαλία Αγγλικών - Θρησκευτικών 30/11/2023

ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023 κατά τις δύο τελευταίες ώρες του διδακτικού ωραρίου πραγματοποιήθηκε δειγματική διδασκαλία με τη μέθοδο CLIL στα μαθήματα Θρησκευτικά και Αγγλικά με τίτλο When I Pray to God (Όταν προσεύχομαι) από τις εκπαιδευτικούς του ΠΛΑΑ Αργυρίου Ευφροσύνη, κλ ΠΕ06, Αγγλική γλώσσας και Μηλιώτη Μαρία, κλ ΠΕ01, Θεολόγο.

Η μέθοδος CLIL (Content and Language Integrated Learning – Ολοκληρωμένη εκμάθηση περιεχομένου και γλώσσας) είναι καινοτόμα διδακτική προσέγγιση διπλής εστίασης (dual-focused teaching) , κατά την οποία μία γλώσσα στόχος διαφορετική της μητρικής – στην περίπτωσή μας η Αγγλική- χρησιμοποιείται τόσο για την εκμάθηση του περιεχομένου μιας θεματικής ενότητας (π.χ. Φυσική, Μαθηματικά, Θρησκευτικά κ.ά.) όσο και για την εκμάθηση της γλώσσας-στόχου (Αγγλικά).

Η μέθοδος CLIL προτείνεται και εφαρμόζεται στα σχολεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με στόχο την ισχυροποίηση όλων των γλωσσών αλλά και την προώθηση της πολυγλωσσίας που αποτελούν στρατηγικούς στόχους στην προσπάθεια ανάδειξης της ΕΕ ως παγκόσμιας ανταγωνιστικότερης οικονομίας, ενίσχυσης της κινητικότητας φοιτητών και πολιτών, ανοχής της διαφορετικότητας, επίτευξης διαπολιτισμικής κουλτούρας.

3011202315.png

Στο σχολείο μας η μέθοδος εφαρμόζεται κατά τη σχολική χρονιά 2023 – 2024 σε διάφορα διδακτικά αντικείμενα και στα Αγγλικά σε συνεργασία με τη Σύμβουλο Αγγλικής Γλώσσας Γ΄ Αθήνας Δρ. Θάλεια Χατζηγιάννογλου και σε συνεννόηση με τους ανά μάθημα Συμβούλους Επιστημονικής ευθύνης.

Το δίωρο μάθημα της 30ης Νοεμβρίου έγινε στο τμήμα Α2 και το παρακολούθησαν δεκατέσσερις εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων μετά από πρόσκληση της Συμβούλου Αγγλικής γλώσσας. Στο τέλος του μαθήματος οι καλεσμένοι εκπαιδευτικοί απηύθυναν ερωτήσεις στους μαθητές για τις εντυπώσεις τους και ακολούθησε συζήτηση μεταξύ των εκπαιδευτικών. Απαντήθηκαν ερωτήματα σχετικά με τη μέθοδο, τους στόχους του μαθήματος, την προετοιμασία και τον προγραμματισμό των μαθημάτων αυτών στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Οι εντυπώσεις ήταν εξαιρετικές και αναμένεται η εφαρμογή και σε άλλα αντικείμενα.

2023-24, αργυρίου, Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, δειγματική, Μηλιώτη, CLIL

  • Εμφανίσεις: 505