Αρχική
Επιτυχία των μαθητών στον τοπικό διαγωνισμό πειραμάτων Φυσικών Επιστημών EOES
Είναι μεγάλη χαρά για το Πρότυπο Λύκειο Αγίων Αναργύρων η επιτυχία των oμάδων του σχολείου μας, οι οποίες συμμετείχαν στον Τοπικό Διαγωνισμό Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών EOES της Γ΄Αθήνας που διεξήχθη το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2023 στο Ε.Κ.Φ.Ε. Αιγάλεω.
H μαθήτρια Βαγγοπούλου Ολυμπία (Β1) και οι μαθητές Αγρογιάννης Πέτρος (Β1) και Κρανιάς Σωτήριος (Β2) της Β΄τάξης του Λυκείου διαγωνίστηκαν στην εκτέλεση πειραμάτων καθώς και στην καταγραφή και επεξεργασία των παρατηρήσεων σε θέματα Χημείας, Φυσικής και Βιολογίας και προκρίθηκαν στην επόμενη φάση του Διαγωνισμού Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο στις 27 Ιανουαρίου 2024.
Ευχόμαστε και νέες διακρίσεις στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό!!!!
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον διαγωνισμό συμμετείχε και δεύτερη ομάδα μαθητών του σχολείου μας (εκτός συναγωνισμού) αποτελούμενη από τους μαθητές Δήμα Άγγελο (Β1), Παπασπηλίου Νικόλαο (Β3) και τη μαθήτρια Χατζηδάκη Ροδιάνθη (Β3) οι οποίοι επίσης σημείωσαν εξαιρετικά υψηλή επίδοση.
2023-24, διαγωνισμοί, Τσάγκαρη, Διακρίσεις, Βαρβιτσιώτης, Κλειδή, Γκανές
- Εμφανίσεις: 3229
Δράσεις αναπαράστασης Halloween στο μάθημα των Αγγλικών
Η γωνία που στήθηκε στο σχολείο μας:
- Εμφανίσεις: 3356
Συνεργατική Δειγματική Διδασκαλία Αγγλικών - Θρησκευτικών 30/11/2023
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023 κατά τις δύο τελευταίες ώρες του διδακτικού ωραρίου πραγματοποιήθηκε δειγματική διδασκαλία με τη μέθοδο CLIL στα μαθήματα Θρησκευτικά και Αγγλικά με τίτλο When I Pray to God (Όταν προσεύχομαι) από τις εκπαιδευτικούς του ΠΛΑΑ Αργυρίου Ευφροσύνη, κλ ΠΕ06, Αγγλική γλώσσας και Μηλιώτη Μαρία, κλ ΠΕ01, Θεολόγο.
Η μέθοδος CLIL (Content and Language Integrated Learning – Ολοκληρωμένη εκμάθηση περιεχομένου και γλώσσας) είναι καινοτόμα διδακτική προσέγγιση διπλής εστίασης (dual-focused teaching) , κατά την οποία μία γλώσσα στόχος διαφορετική της μητρικής – στην περίπτωσή μας η Αγγλική- χρησιμοποιείται τόσο για την εκμάθηση του περιεχομένου μιας θεματικής ενότητας (π.χ. Φυσική, Μαθηματικά, Θρησκευτικά κ.ά.) όσο και για την εκμάθηση της γλώσσας-στόχου (Αγγλικά).
Η μέθοδος CLIL προτείνεται και εφαρμόζεται στα σχολεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με στόχο την ισχυροποίηση όλων των γλωσσών αλλά και την προώθηση της πολυγλωσσίας που αποτελούν στρατηγικούς στόχους στην προσπάθεια ανάδειξης της ΕΕ ως παγκόσμιας ανταγωνιστικότερης οικονομίας, ενίσχυσης της κινητικότητας φοιτητών και πολιτών, ανοχής της διαφορετικότητας, επίτευξης διαπολιτισμικής κουλτούρας.
Στο σχολείο μας η μέθοδος εφαρμόζεται κατά τη σχολική χρονιά 2023 – 2024 σε διάφορα διδακτικά αντικείμενα και στα Αγγλικά σε συνεργασία με τη Σύμβουλο Αγγλικής Γλώσσας Γ΄ Αθήνας Δρ. Θάλεια Χατζηγιάννογλου και σε συνεννόηση με τους ανά μάθημα Συμβούλους Επιστημονικής ευθύνης.
Το δίωρο μάθημα της 30ης Νοεμβρίου έγινε στο τμήμα Α2 και το παρακολούθησαν δεκατέσσερις εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων μετά από πρόσκληση της Συμβούλου Αγγλικής γλώσσας. Στο τέλος του μαθήματος οι καλεσμένοι εκπαιδευτικοί απηύθυναν ερωτήσεις στους μαθητές για τις εντυπώσεις τους και ακολούθησε συζήτηση μεταξύ των εκπαιδευτικών. Απαντήθηκαν ερωτήματα σχετικά με τη μέθοδο, τους στόχους του μαθήματος, την προετοιμασία και τον προγραμματισμό των μαθημάτων αυτών στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Οι εντυπώσεις ήταν εξαιρετικές και αναμένεται η εφαρμογή και σε άλλα αντικείμενα.
2023-24, αργυρίου, Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, δειγματική, Μηλιώτη, CLIL
- Εμφανίσεις: 3322